Formy płatności

Ceny towaru w sklepie internetowym elektrycznesmielewski.pl są podawane na dedykowanych podstronach poszczególnych towarów w wartościach brutto (zawierają podatek VAT i inne podatki), nie zawierają natomiast informacji o kosztach dostawy, o wysokości których Użytkownik (Klient) jest informowany przy wyborze sposobu dostawy i płatności.

Użytkownik może wybrać następujące formy płatności za zamówiony towar:

Przedpłata na rachunek bankowy sprzedawcy – przelew tradycyjny

Płatność za pomocą tradycyjnego przelewu bankowego. Zamówienie jest realizowane po wpłynięciu zapłaty za towar na rachunek bankowy Sklepu oraz po przesłaniu Użytkownikowi wiadomość e-mail potwierdzającej przyjęcie zamówienia. Przelew można zrealizować przez Internet, na poczcie lub w banku. W tytule przelewu należy podać numer zamówienia.

Wpłaty prosimy kierować na rachunek:

03 1600 1462 1868 8006 8000 0001 ( BNP Paribas Bank Polska S.A. )

Usługi Elektryczne Jarosław Śmielewski
Brzuze 77
87-517 Brzuze

Płatność przy odbiorze

Za zamówiony towar możecie Państwo zapłać bezpośrednio kurierowi w momencie odebrania przesyłki. W tym przypadku realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po przesłaniu Użytkownikowi maila z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia. Wartość zamówienia nie może przekraczać 6000 zł. Ta forma płatności wiąże się z dodatkową opłatą 5 zł.

Przelewy24 – szybka płatność online

Szybkie i bezpieczna płatność online w naszym Sklepie są realizowane za pośrednictwem serwisu Przelewy24. Zamówienie jest przekazywane do realizacji po dokonaniu przelewu przez Użytkownika i po przesłaniu Użytkownikowi potwierdzenia przyjęcia zamówienia.

Brak zapłaty za zamówiony towar

Zgodnie z Regulaminem Sklepu Użytkownik przez kliknięcie w “Zamówienie z obowiązkiem zapłaty” zawiera ze Sprzedawcą Umowę sprzedaży i jest zobowiązany do zapłaty za towar w terminie do 14 dni.

W wypadku złożenia zamówienia w sklepie i niewywiązania się przez Klienta z płatności w terminie do 14 dni, Sprzedawca wyznacza Klientowi dodatkowy 7 dniowy termin na dokonanie płatności i informuje o nim Klienta telefonicznie oraz mailowo. Informacja o dodatkowym terminie na dokonanie płatności zawiera także informację, że po bezskutecznym upływie dodatkowego terminu Sprzedawca odstąpi od Umowy sprzedaży. W wypadku bezskutecznego upływu drugiego terminu dokonania płatności, Sprzedawca prześle Klientowi na podany podczas składania zamówienia adres e-mail oświadczenie o odstąpieniu od Umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.

Top
Facebook
X