Reklamacje i zwroty

REKLAMACJA

1. Pobierz i wypełnij formularz zgłoszenia reklamacji.
2. Prześlij reklamowany produkt wraz z formularzem na adres: Firma Usługi Elektryczne Jarosław Śmielewski Brzuze 77, 87-517 Brzuze.
3. W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do reklamacji.

PAMIĘTAJ!

Towar musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu.
Zgłaszany towar powinien być kompletny, włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu.
W powyższym zgłoszeniu należy określić tryb reklamacji, z jakiego chcesz skorzystać – gwarancja lub niezgodność towaru z umową.
W przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji, wymagane jest dołączenie kserokopii faktury lub paragonu.

Pobierz:   Formularz reklamacji.docx     Formularz reklamacji.pdf

ZWROTY

1. Zwrotu możesz dokonać w terminie 14 dni od otrzymania zamówienia.
2. Pobierz gotowy formularz, wypełnij oraz wyślij wraz z dowodem zakupu na adres: Firma Usługi Elektryczne Jarosław Śmielewski, Brzuze 77, 87-517 Brzuze.

Nie przyjmujemy paczek za pobraniem!

W terminie do 14 dni zwracamy koszty towaru na numer konta bankowego, który został podany w formularzu odstąpienia od umowy. Produkt powinien być odpowiednio zabezpieczony i zapakowany, aby nie uległ uszkodzeniu. Koszt wysyłki towaru pokrywa Kupujący (Klient).

*Kable energetyczne ziemne czarne oraz zamówienia indywidualne przedłużaczy elektrycznych nie podlegają zwrotom.

Pobierz:  Formularz zwrotu.docx     Formularz zwrotu.pdf

Top
Facebook
X